برپایی مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی 
برپایی مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی 

برپایی مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی 

خدیجه دیناری گفت: یکی از فعالیت های کانون یاسین در ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم لیالی قدر است که با توجه به شرایط کرونایی همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شوند.
شناسه خبر : 1053905 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۵۸

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از فعالیت های کانون یاسین در ماه مبارک رمضان، برپایی مراسم لیالی قدر است که با توجه به شرایط کرونایی همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج بیان کرد: برای حفظ سلامت مردم، بچه های مسجدی عضو کانون حیاط مسجد را فضاسازی کرده و تا مردم بتوانند با خاطری آسوده در این مراسم معنوی حضور یابند.


وی افزود: همچنین به اهالی روستا تاکید شده که برای شرکت در مراسم لیالی قدر با ماسک وارد شوند و مهر نماز، سجاده و مفاتیح الجنان شخصی بهمراه داشته باشند.


دیناری ابراز کرد: این مراسم معنوی به مدت ۳ ساعت برگزار شده و همراه با اجرای برنامه قرائت قرآن کریم، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، قرآن به سر و مداحی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم نیز روزانه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در مسجد برگزار می شود.


وی اظهار کرد: هم زمان با شروع این ماه مبارک کلاس های آموزش قرآن کریم شامل روخوانی، روانخوانی و حفظ نیز دایر شده و در کنار این کلاس ها، احکام نیز آموزش داده می شود.


دیناری اضافه کرد: تداوم رزمایش کمک مومنانه در قالب طرح اطعام روزه داران نیازمند از برنامه های کانون است که به همت بچه های مسجد روزانه در افطار و سحرهای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج عنوان کرد: بر همین اساس روزانه ۱۰۰ پرس غذای نذری در وعده افطار و ۱۰۰ پرس غذا نیز در وعده سحر در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.



وی یادآور شد: علاوه بر این نیز در تداوم طرح مواسات و همدلی تاکنون با کمک بچه های مسجد ۶ بسته معیشتی تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.



دیناری در خاتمه تاکید کرد: رزمایش کمک مومنانه و مواسات و همدلی در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان به ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا اجرا شد.

پایان پیام/ 586